Express InterCity Premium Pendolino ED 250

Do obsługi pociągów tej kategorii wykorzystywane są jednostki Pendolino ED250, który maksymalna prędkość wynosi 250 km/h, jednakże nigdzie nie jeżdżą z taką prędkością. W rozkładzie jazdy 2014/2015 największa rozkładowa prędkość pociągów EIP to 200 km/h i jest ona osiągana na 87-kilometrowym odcinku Olszamowice - Góra Włodowska.

ED250 posiadają 4 wagony silnikowe, są to wagony nr 1, 2, 6 i 7. Wagony silnikowe posiadają po oba wózki napędne, które mają po jednej osi napędnej znajdującej się od wewnątrz danego wagonu. Pantografy przystosowane do prądu zmiennego znajdują się na dachu 3. i 6. wagonu, a pantografy przystosowane do prądu stałego są na dachu 4. i 5. wagonu. Przekształtniki trakcyjne i przetwornice pomocnicze znajdują się pod pudłem wagonów nr 1, 2, 6 i 7, a transformatory trakcyjne pod pudłem wagonów nr 4 i 5

 

EIP 1604   ED250-003eEIP 1604   ED250-003eEIP 1604   ED250-003eEIP 1604   ED250-003eEIP 1604   ED250-003eEIP 1604   ED250-003e

Kolejowe klimaty

Zobacz podobne:
» Wiszący Most Srebrna Góra
» Wiadukt nad E-67 Szczytna
» Wiadukt kolejowy (Nowa Ruda / pot. Woliborka) Czarny Most 22,600
» Ty2-81
» Przystanek osobowy PKP Ludwikowice Kłodzkie 28,871 km

1.03.2015